วันเสาร์ที่ 18 กุมภาพันธ์ พ.ศ. 2555

Nitrat.

Nitrat.

                                                                   
Nitrat.

                                                                
  
Nitrogen nitrat adalah perubahan. Secara semula jadi, nitrogen apabila diangkut ke loji.Lee merupakan organisma mikroskopik bahawa jenis transformasi nitrogen kepada asid amino ke kilang untuk memproses hormon pertumbuhan sintetik kepada tumbuhan. Nitrat datang dari. Baja yang mengandungi sebatian nitrogen, seperti 21-0-0 46-0-0 15-15-15 sebagainya. 13-13-21 2 kompos, baja, tumbuhan dan haiwan. Apabila bakteria di dalam tanah. Penukaran ke nitrat. Boleh diserap ke dalam loji. Nitrogen 3 udara di atmosfera adalah 79% apabila kilat. Kilat dan hujan, ia akan dilampirkan kepada nitrogen.
Nitrogen dalam pengeboman udara di atas tanah. Hujan
Pengumpulan dalam nanas.
             
Jenis baja nitrogen semasa mekar untuk tuaian adalah proses yang digunakan dalam nanas adalah nanas yang ditinggalkan dalam kepala anda.
             
Malah, rakyat boleh makan roti dengan sisa nitrat dicincang ke dalam nanas.Tetapi nanas kerana nitrat. Kakisan adalah tin nanas. Bahan yang digunakan dalam salutan tin timah keluar untuk mencederakan orang-orang yang makan nenas dalam tin. Pencegahan sisa nitrat dalam nanas.
            
Jangan letakkan baja dalam tanah, buah-buahan bercampur dengan baja nitrogen seperti 13-13 -21 46-0-0 15-15-15 21-0-0.
           
Penyumbat gabus, tetapi tidak boleh memilih pada usia 3 bulan.
           
Buah masak, tetapi secara praktiknya ia adalah tidak mungkin. 15 hari sebelum tuai, supaya semburan di zink mangan, dan sulfur.
           
Meluaskan penggunaan hormon dan bahan kimia dalam Pro Tampa dalam kalium seperti sitrus, nenas 0-0-60 0-0-50, yang pertama mungkin kerana klorida yang tidak sesuai untuk mencincang air tawar. Ia nanas manis dihantar di gerai-gerai buah-buahan segar.


           

            

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น